3D tlac - ABS juice rozprasovac

iko iko.ikoon na gmail.com
Čtvrtek Únor 28 10:22:22 CET 2019

Tiez mam zrkadlo od sklenara, ale na cistu plochu som este neskusal,
skusim. Tycinky (momentalne  Pritt) sa mi brblu a robia hrudy, tak to
nerad pouzivam.

Tiez si nechcem zaprasit tlaciaren, zrkadlo striekam mimo tlaciaren, v
otvorenom okne alebo vonku.

Teraz som z Ali objednal 5 flasiek za 1.8€ 50ml, to na nejaky cas
vystaci kym ho to zozere.

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.