3D tlac - ABS juice rozprasovac

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Čtvrtek Únor 28 09:04:09 CET 2019

Dobrý den,
lepidlo jsem někdy roztíral vodou, tím se vtstva sjednotila. Na ni jsem
dával džusík štětcem. Po tisku jsem vrstvu obnovil třeba už jen samotným
acetonem, kterým jsem původní vrstvu rozpustil a opět rozetřel. Ťeď tam
mám nějakou plastovou fólii, něco jako Buil-Tak. Na něj jsem to zkoušel
také, ale neuspěl jsem.

EH