opticke oddeleni 1-wire

Ondra hwnews caha010 na gmail.com
Středa Únor 27 13:36:34 CET 2019

Jiz spoustu let to mam raspbeerry oddelene od 18b20 pres ADUM1250 a nikdy jsem nezaznamenal problem po teto sbernici.

  ----- Original Message -----
  From: Jan Půhoný
  To: HW-news
  Sent: Tuesday, February 26, 2019 7:07 PM
  Subject: opticke oddeleni 1-wire

  Zdravim konferenci,

  neresil jste nekdo opticke oddeleni 1-wire sbernice? Chtel bych to napajet pres izolovany DC/DC menic a data oddelit nejak pres 2 optocleny. Jak pak spojit zpet ty oba smery dohromady? Ma to nejaka uskali? Vygooglil jsem na to nejaky maxim, ale jde mi o neco min exotickeho. Je to na aplikaci k memu rizeni topeni k cidlum co mam roztahane po dome ... jako uz rok to funguje, ale nemam dobry pocit ze 1wire o celkove delce cca 80m ma spojenou zem s arduinem, ktery mi ridi cely dum. Tak to chci udelat poradne alespon v ramci moznosti. Na rs485 cidla to predelavat uz nebudu :-)

  Diky za napady.

  HP