Re: sledování prostoru

Ondrej Janovsky ondrej.janovsky na alarex.cz
Úterý Únor 26 22:27:13 CET 2019

Pane Lukesi,

s vaším posledním odstavcem by jistě nadšeně souhlasila ze svých příjemě
vytopených kotelen řada lidí, namátkou Milada Horáková, Heliodor Píka,
Josef Toufar, Jan Patočka, Anna Stěpanovna Politkovská, Boris Němcov atd.
Udělejte pro nás ostatní drobnost, požádejte si o vystěhování do nějaké
vaší milované diktatury.
Budu se modlit, aby vám vyhověli.

oja