Napajeni NB HP

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Úterý Únor 26 22:25:13 CET 2019

Řekl bych, že jsou to tyhle, pár se mi jich na skladě ještě povaluje:

https://www.puhy.cz/napajeci-kabel-k-notebooku-koncovka-7-4mm-109216.html

Můžu poslat nebo odměřit. Fotka je blbá, ale koukají z toho fakt 3 dráty.
Samozřejmě to neobjednávejte přes eshop, pošlu to zdarma nebo za čokoládu,
tak kdyžtak soukromě.

HP