DC DC menic galvanicky oddeleny 5V/500mA

Úterý Únor 26 19:23:29 CET 2019

Ty moduly dela spousta vyrobcu krome TRACO, celkem bezproblemove se mi
jevily DC-DC menice od TI. Jde hlavne o to, jestli chcete se stabilizaci
a velkym rozsahem vstupu, tam je TRACOPOWER asi skvela volba za vetsi
penize, nebo obycejny za ctvrt a mene ceny a pred-za si dat stabilizator.