OT Prevod webu dynamickeho na staticky

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Únor 26 17:31:03 CET 2019

Většina těch zmíněných nástrojů je vhodných pro prohlížení na PC, kde se to stáhlo, takže pro převod na statické stránky pod web server se moc nehodí. Pokud je tam i nějaký JS, který třeba dynamicky mění velikost prvků dle rozlišení, tak je to úplná katastrofa. Případně další vychytávka je CSS dle různých prohlížečů, s tím ty stahovače taky mají problém. Pokud jsou to opravdu jednoduché stránky, tak si myslím, že nejvíc vyhoví wget nebo nějaký na něm postavený nástroj. Každopádně budu rád za výsledky, možná se mi to taky bude hodit, moje výsledky jsou zatím zcela neuspokojivé (httrack a wget zcela nevyhověli), ale jednalo se o mnohem novější web.