Re: OT: termostatická hlavice

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Úterý Únor 26 16:37:26 CET 2019

Dobry den,

odsek "Positionserkennung"

su dve verzie snimania otacok motora. Jeden je pomocou optozavory, pri
kalibracii ide jednym smerom az na doraz, pokym prestanu chodit impulzy
a druhym smerom pocita 380 impulzov.
Druha verzia
https://www.mikrocontroller.net/articles/Datei:SparmaticComet_Schaltplan.png
snima prud motorom a pri uplnom zavreti sa motor zablokuje, co sposoby
zvyseny odber. Vid
https://www.mikrocontroller.net/articles/Datei:SparmaticComet_Spannung_an_PF2_beim_Schliessen.png
V druhej verzii idu len dva droty do motorceka.

Richard Kaliciak