koaxialny kabel, znacka slovensky student

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Úterý Únor 26 14:22:04 CET 2019

To ano, ale představ si v té místnosti KAŽDÉHO studenta sedět dvě hodiny
týdně a dělat něco na semestrálním projektu.

Je to jak jsem napsal - pokud chceš, je tam mnoho dveří, které se ti rády
otevřou, ale není možné to dát příkazem každému.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 26. 2. 2019 12:55:42
Předmět: RE: koaxialny kabel, znacka slovensky student
"Když jsem byl na dni otevřených dveří na FITu, tak i tam mají místnost pro
bastlení. Páječky, zapékací pec SMD a další vybavení. Tak snad na FELu mají
také něco, ne?

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem