OT: termostatická hlavice

Úterý Únor 26 12:12:41 CET 2019

Dobrý den,

koupil jsem si tuhle termostatickou hlavici

https://www.conrad.cz/programovatelna-termostaticka-hlavice-euronic-sparmatic-zero-8-28-c.k1091985

Mechanické provedení pro bastlení nic moc ... deska na plastových
nýtkách, kterým jsem musel utrhat hlavičky, má být přitisklá na konektor
displeje :-( Je v tom Atmega 169PA. Při zběžném pohledu do datasheetu
jsem nenašel, že by procesor měl v sobě teplotní čidlo. Kdo s tím děláte
- opravdu ho v sobě nemá? Silabsy ho mají :-) Potřebuju na desce najít
teplotní čidlo (doufám že to bude termistor) a nahradit ho signálem z
čidla vlhkosti. Chtěl bych hlavici použít pokud možno tak jak je, pro
řízení zalívání ve skleníku. Radiátorový ventil by měl zavírat vodu ze
sudu do kapkovací hadice. V nastavenou dobu ventil otevře a po dosažení
(nějaké) vlhkosti zavře. Jen nevím, jak často to měří teplotu, ale ono
to poteče pomalu.

K motorku vedou jen dva dráty, nějaké snímání polohy neexistuje. Jak to
reguluje? Nějak lineárně otvírá po kouskách, nebo to vždycky úplně
otevře a úplně zavře? To by se mi líbilo nejvíc.

Anděl

---