koaxialny kabel, znacka slovensky student

Josef Zeman jozem na volny.cz
Úterý Únor 26 10:39:10 CET 2019

Zdravím,

třeba z FELu na ČVUT bude mít, zdá se, celkem solidní teoretické
znalosti. Matematický aparát, programování (kybernetika a robotika) a
tak podobně. Kdyby ale nebyl sám aktivní a opravdu jen absolvoval
předepsané přednášky a cvičení, tak by asi koaxiál zapájel stejně
kouzelně, jako "viník" tohoto vlákna. Titul hezký, diferenciální
rovnici vyřeší, ale posadit k rozbitému transceiveru, aby našel závadu,
tak zůstane zírat. Nechci se opravdu chlubit, ale k páječce přičichl už
před lety a postupem času se hrne do každé praktické činnosti a
náročnost úměrně narůstá. Naštěstí byl na gymplu jeden aktivní kantor,
který vyhecoval kluky do Cansatu a na FELu je pár takových také.
Evidentně je to baví a třeba projekt formule je toho důkazem. Na takové
kantory pak člověk vzpomíná celý život, ačkoli během studia je pro
jejich nároky někdy moc rád neměl.

Josef