koaxialny kabel, znacka slovensky student

balu balu na k-net.fr
Pondělí Únor 25 22:22:56 CET 2019

bohuzial nie, program v Arduino mega nejak zle programuje pripojenu
DDSku, takze negeneruje ziaden signal. Ale ked som tam pripojil moje
stare Arduino nano s inym programom, tak to funguje... S koaxialom
ziaden problem...
b.

p.s. este zije :-)