koaxialny kabel, znacka slovensky student

balu balu na k-net.fr
Pondělí Únor 25 22:16:06 CET 2019

tak problem je opraveny. Student si na internete cez obed dostudoval ako
funguje koaxialny kabel a zistil, ze tam predsa nepripojil zem. Tak
zobral kus cierneho dratu a opravil to...
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/koax2/opravene.jpg