Re: sledování prostoru

soteza soteza na soteza.cz
Pondělí Únor 25 12:31:21 CET 2019

Teda, už jsem jich pár nainstaloval a nikde jsem nemusel nic
nainstalovat(velké, malé sítě, routery...). Když umí posílat fotky do
internetu, tak uvidí i na cloud. V praxi to funguje tak, že kamera data
posílá na "nějaké" úložiště a od tam si to aplikace tahá k sobe.
Doporučuji třeba Alzu, tam si to koupíš a když to nebude dělat co
očekáváš, tak ji do 14ti dnů vrátíš.

Zaplik

Dne 25.2.2019 v 8:28 Ales Filip napsal(a):
> Dobrý den,
>
> Internet tam je, ale kamera je za NATem, do kterého se nedostanu,
> abych si přesměroval porty. Na kameru jako takovou se zvenku online
> tím pádem samozřejmě nedostanu. Takže potřebuju, aby mi posílala fotky
> ven na nějaké úložiště, případně ke mě na Linuxový server. Jak jsem už
> hledal, tak by to mohla umět většina levných IP kamer přes FTP.
>
> S pozdravem,
> --
> /Aleš Filip
> http://xanadu.khnet.info /

/S pozdravem,/

Zapletal Martin

*Kamerové, zabezpečovací, docházkové a přístupové systémy, vývoj
software a hardware, tarifikace a nahrávání telefonních hovorů,
telekomunikační a výpočetní technika.*

*

/Korespondenční adresa/: *Jana Zrzavého 8, Prostějov, 796 04*

/Fakturační adresa/: *Kachlíkova 1, Brno, 635 00*

http: www.soteza.cz <http://www.soteza.cz> , e-mail: soteza na soteza.cz
<mailto://soteza@soteza.cz>

Mobil: +420 604 605 484

Fakturační údaje zde <http://www.soteza.cz/kontakt.html>.