koaxialny kabel, znacka slovensky student

Josef Zeman jozem na volny.cz
Pondělí Únor 25 11:54:35 CET 2019

Zdravím,

koho to zajímá, ten je nejen viděl. Mám to štěstí, že kluk je zvídavý a
šikovný. Ve škole na nic podobného nenarazil, ale přesto se podílel na
stavbě Cansatu, se kterým postoupili do Evropy. Teď na vysoké také nic
podobného v rámci výuky neuvidí, ale už spolupracuje na stavbě nové
verze elektroformule, takže krom teorie jaksi bokem stíhá praktické
znalosti. Bez nich by byl i po pěti letech v posluchárnách k ničemu.
Naštěstí si to uvědomuje a podle toho se chová. Stačil příklad a
několik málo aktivních kantorů. Ze by výjimka?

Josef