koaxialny kabel, znacka slovensky student

Krucinsky, Ladislav ladislav.krucinsky na linde-mh.cz
Pondělí Únor 25 11:25:27 CET 2019

Tohle je na filipiku na téma „sezení na prdeli před obrazovkou a používání sofistikovaných simulačních nástrojů ještě nikdy z nikoho technika neudělalo“.
Trošku mi srdce krvácí nad tím, k jak drahým zařízením jsou pouštěni takovíto nedoukové. Mnoho trpělivosti přeji Balu.

Zdravím
Ladislav Kručinský

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of František Burian
Sent: Monday, February 25, 2019 10:52 AM
To: HW-news
Subject: Re: koaxialny kabel, znacka slovensky student

Jsi si jist, ze jsi byl chory Ty, nebo student ?
---------- Původní e-mail ----------
Od: Daniel Valuch <balu na k-net.fr>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 25. 2. 2019 10:45:39
Předmět: koaxialny kabel, znacka slovensky student

...student pisal, ze "mu to stale nefunguje". A uz nevie co s tym moze
byt. Tak sa pytam, ci pozrel osciloskopom signaly na vsetkych pinoch
integrovaneho obvodu. Ze hej, a vsade su signaly ako maju byt. Bol som
chory, takze som fyzicky nebol som tri dni v praci. Dnes som sa isiel
pozret co moze byt zle...

http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/koax2/