TME filament pre 3D tlac

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Pondělí Únor 25 09:37:51 CET 2019

Treba s timto DEV-ABS+1.75-BL jsem tisknul a slo to dobre. U ABS zalezi
hodne na barve, u bile musim nejvic pridat teplotu a je jedno jaky
vyrobce to je. Tenhle plast DEV-ABS+ mi prijde, ze ma posunuty bod, kdy
se zacne smrstovat o neco niz nez ostatni ABS. Tuhle barvu jedu tak na
245 a prvni vrstvu na 250, u bile jedu 250 a prvni 255. Podobne jako u
zahranika a te bile, ta taky jde dobre. Nekdo jede na nizsi teploty, ale
prijde mi, ze ty vrtstvy tak nedrzi. Zalezi taky od velikosti modelu, na
pidi teplotu zmensuji.

Jirka