Re: sledování prostoru

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pondělí Únor 25 08:28:36 CET 2019

Dobrý den,

Internet tam je, ale kamera je za NATem, do kterého se nedostanu, abych
si přesměroval porty. Na kameru jako takovou se zvenku online tím pádem
samozřejmě nedostanu. Takže potřebuju, aby mi posílala fotky ven na
nějaké úložiště, případně ke mě na Linuxový server. Jak jsem už hledal,
tak by to mohla umět většina levných IP kamer přes FTP.

S pozdravem,
--
/Aleš Filip
http://xanadu.khnet.info /