Re: Bootování u mini PC ZOTAC

Ondra hwnews caha010 na gmail.com
Sobota Únor 23 17:41:33 CET 2019

Do setupu se leze klavesou DEL.  Mam pocit, ze se tady psalo, ze to nebootuje ze vsech USB,  tedy jen z nekterych.
  ----- Original Message -----
  From: Jirka Mww
  To: HW konference
  Sent: Saturday, February 23, 2019 3:48 PM
  Subject: Bootování u mini PC ZOTAC

  Dobrý den,

  před asi rokem jsem od pana Polívky koupil  mini PC ZOTAC. Kamarád mi na něj nainstaloval Linux ( Ubuntu) , ale nevyhovuje mi to.  Chtěl bych tam dát W XP nebo W7.

  Bootovací  Flash umím vyrobit, ale nevím, jak donutit ten Zotac k bootování z USB.

  Po startu tam rychle něco problikne, ale  nějak se mi nedaří to do žádného setupu dostat .
  Můžete mi poradit ?

  Zdravi
  Jirka Sloupenský  OK1MWW