Atmega pri nizsej teplote

Sobota Únor 23 10:42:47 CET 2019

On 22 Feb 2019 at 22:22, Michal Lukac wrote:
> Nepouzite piny su zapojene nikam - vlastne len k pin liste ale k nej uz nic.
> DIDR to som nevypinal. takze to bralo hodnotu s pinov.
Takze visej v lufte, jsou vstupni a neni pullup... to jsem jednou omylem nastavil AD
vstup na vedlejsi pin a skoro normalne to fungovalo, hodnoty jsem dostaval vcelku
uveritelne podle toho vedlejsiho spravneho, jen to vic kolisalo :-) ale me stacilo
rozliseni jen par bitu, a to davalo, jen jsem pak byl dost prekvapenej, kdyz jsem
nahodou zjistil, ze by to vlastne nemelo fungovat :-)

> To strchr(filepath, '/') to je dobre napisane, to uz je v tej fcii kde ma
> byt filepath (to co som zadal ja) a hlada tam znak '/'
Jsem zmatkar. Jasne.

D.O.