Re: KiCad přesun schématu na jiný počítač.

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Únor 23 10:38:34 CET 2019

Klíčový je soubor jmeno-cache.lib, který vzniká v pracovním adresáři
automaticky při uložení souboru jmeno.sch. Jsou v něm všechny součástky,
použité v jmeno.sch. Já to dělám tak, že tt. soubor přejmenuji a přidám
jako knihovnu, přičemž ostatní knihovny je možné odebrat, aby to neplakalo.

Mrazík