Re: Pomoc s nastavením Mikrotiku

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Pátek Únor 22 08:29:29 CET 2019

Zdravim,

ja jsem nastavoval "Sdílení pásma - queue tree", popis zde
http://wiki.hkfree.org/Routerboard .

To fungovalo, akorat to ma zpozdeni v regulacni smycce tj. nesnizi to
rychlost hnedle. Dnes to jiz neprovozuji v hkfree siti nahrazeno
vykonnejsimi spoji, bylo to docasne.

Mikrotik v poslednich verzich menil vlastni cast sw switche a nektera
nastaveni mi nasledne nefungovala tj. to co slo v minulych verzich. Dalo
se dohledat, ale stalo spoustu casu. Ono se musi jit dle verze FW... .
Nebo tam zkusit nahrat novejsi ci stable. Je to obcas laborka.

Jirka