isolated DCDC - low power

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Únor 20 17:23:39 CET 2019

[preposielam]

Ano to som myslel. Vidim, ze to jedno pol-vinutie mate zatazene v
obidvoch polaritach, a to druhe len v jednej. A navyse Vasa oficialna
"zem", je vytvorena tak zvlastne... A ta 555 funguje v takom zvlastnom
rezime. Viete, inspiroval ste ma na dalsie bastlenie. Musim to
vyskusat s odporom 1 Ohm. Este raz velmi pekne dakujem.

A.