Re: Vyúčtování za teplou vodu - jsem zmatený

René Damek rene.damek na gmail.com
Pátek Únor 15 17:49:05 CET 2019

Objem bude stav vodoměru v okamžiku odečtu. Ty měsíční odečty si možná dělá
vodoměr sám a ukládá si je do nějakého registru a při odečtu to vyplivne do
čtečky.
200m3 rozdíl oproti minulosti je vztažen na celý panelák ? Kolik bytů ?
RD