Re: OT: Pošta a změna účtování zásilek

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Únor 15 12:40:18 CET 2019

i tady píšou
http://www.pribram.cz/clanek/ceska-posta-zverejnila-novy-cenik-od-brezna-si-priplatime-za-baliky/12814/

cituji: "Nově se také ceny nebudou odvíjet podle hmotnosti ale podle
rozměrů. "

je tam ke stažení i ten ceník a je fakt, že na straně 18 je nějaký ceník
dle hmotnosti, ale to se týká balíku "Balík Nadrozměr"
Balík do ruky a  obyčejný balík ( stránka 14,15 ) nezmiňuje nikde
hmotnost...
Ale je fakt, že se v tom moc nevyznám, silně mi ten ceník  připomíná moje
vyúčtování za plyn.
Podmínky pro jednu službu by měly být jasně definované v jedné tabulce a ne
rozlezlé po celém dokumentu.

pá 15. 2. 2019 v 11:52 odesílatel hwnews konference <hwnews na cncnet.info>