Re: Re[2]: hw-konf- LEDme Odrušovač blikání LED

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pátek Únor 15 09:32:32 CET 2019

Dufam, ze sa tato pseudografika nerozsype...

 Vypnuty vypinac a kapacita kablov
L -----| |--+

           LED ziarovka

N ---------+

Impedancia LED ziarovky je dostatovne velka a ma na vstupe usmernovac a
kapacitu a ta sa cez kapacitu kablov nabije nad pravovne napatie a LED sa
zapne. Cim zaroven vybije naboj zo svojej vstupnej kapacity a napatie na
nej klesne a LED zhasne...
Vysledok: LED ( ale kludne aj usporka ) blika, pri velmi dhhych kabloch
moze aj slabo svietit.

Kapacita kablov     pridana kapacita
L -----| |--+------------| |--+
   LED ziarovka        |

Vznikne kapacitny delic, pricom ak pridana kapacita je dostatocne velka,
tak na nej je v zapojeni delica male napatie a vstupne obvody (usmernovac a
vstupna kapacita) nemaju dostatocne velke napatie, aby zapli LED a LED
nesvieti ani neblika.

Dodo

pi 15. 2. 2019 o 8:07 Brandejs Petr <petr.brandejs na orlik.cz> napísal(a):