Pajka PbSn

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Čtvrtek Únor 14 17:05:45 CET 2019

Snazi se

:(

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Monday, February 11, 2019 6:01 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Pajka PbSn

Jak to vlastne vypada s olovenymi strelami - mam rychle navstivit specialni "zelezarstvi" nebo to zatim nezakazali? ;-)

Dne 11.02.2019 v 17:55 Karel M napsal(a):

Já jsem našel poslední špulku Sn60Pb40 v místním železářství, sice s MTL468, ale to mi nevadí, na ty čínské konektory je lepší silnější tavidlo.

Takže jestli sháníte olověnou pájku, zkuste ještě železářství v okolí, nejlépe na vesnici.

Karel

po 11. 2. 2019 v 15:37 odesílatel iko <iko.ikoon na gmail.com <mailto:iko.ikoon na gmail.com> > napsal:

V panike s cim budem pajkovat som sa zastavil v stavebninach a kupil
250g cinu, Extol 9947, vraj je to Sn60Pb40.

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.