sw: win10 min. velikost instalace

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Únor 14 09:37:40 CET 2019

to je cca predpokladana velikost, co bych chtel dosahnout.
ted je otazka, jestli to z tech 40GB nejak jde, nebo bude lepsi nova
instalace bez pripadnych zbytecnosti ?
prosel jsem pres dignostiku disksavvy, kde s co vali a jednoznacna
odpoved, jen neco smaznout z toho neni.
lze stahnout instalacku s aktualizacema, aby to nemuselo do stavu
"hotovo" byt na internetu x dni ?
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65