Dispute na Ali.

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Únor 14 08:53:18 CET 2019

Tak mě se to stává obráceně. Nedojde zboží, reklamuji to a Číňan pošle
znovu. Pak během kratší doby dojde původní zboží a později ještě jednou to
znovu poslané.

Už se mi to stalo několikrát, mám rád pořádek, tak se snažím to nějak
urovnat. V jednom případě mi prodejce vystavil " fiktivní" věc ( odkaz ) ,
kterou jsem zaplatil.
V jiném případě nereagoval - asi to bral za vyřešené, ale stalo se mi i to,
že si mě dal na nějaký "blacklist" neboť u něj už nejde nakupovat.
Dokonce i když jsem zboží objednal z účtu mé dcery ( má nějakou aplikaci v
mobilu a má svůj jiný účet v bance ) tak jsem sice zboží zaplatil, ale pak
jsem zjistil, že mi hned vrátil peníze.
Asi vidí i adresu příjemce a má to už "orazítkované"   - sem neposílat =
problém.

Když mi zboží u stejného prodejce objednal kolega z firmy, normálně to
prošlo.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>