Dispute na Ali.

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Středa Únor 13 16:46:53 CET 2019

Dobrý den,
Mělo by jít. Tedy alespoň mě jde. V současné době jsem s jedním prodejcem ve při. Poslal do NB baterku, vychvaloval se úžasnou kapacitou atd. Bylo mi jasné hned, že je to blbost, ale říkal jsem si, tak to prubnu. Samo sebou, kapacita o 1/3 nižší. Tak jsem ho kontaktoval, už si s ním dopisuji přes týden a nechce se mu, nechce. Uvidíme, jak to dopadne.
Míra

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Martin Hanek
Sent: Tuesday, February 12, 2019 7:37 PM
To: HW-list
Subject: OT: Dispute na Ali.

Je možné, že nemohu nakupovat v daném obchodě na Aliexpress, pokud s ním
vedu dispute? Zboží je normálně dostupné s cenou, ale jak jej chci
koupit, píše mi to, že nemohu.
Koupil jsem displej na mobil, který přestal po 5 dnech fungovat, otevřel
jsem spor, obchodník mi nabízí, že pošle jiný, ať to uzavřu. Ale to
nechci, protože kdyby nefungoval, tak už další spor neotevřu.
Tak jsem chtěl koupit jiný, ale od něj to nejde.

--
Martin Hanek