Import Xml dat do MSSQL nebo MySQL

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Středa Únor 13 09:01:20 CET 2019

Zdar,

Xml import je  100 a vícenásobně pomalejší na import než CSV. Místo
sekund či desetin to jsou minuty až hodiny. Je tam složitější parsování.
Xml je dobré na definici, zprávy, REST, atp. ,ale obecně na import, kde
je víc jak 10 tisíc záznamů NE. Definovat import v XML a následně tisíce
záznamů v CSV.

Jirka