Re: OT: Monitorování vnější IP adresy

Josef Dvoracek josef.dvoracek na gmail.com
Úterý Únor 12 14:44:22 CET 2019

dyndns už je myslím jen placený. Free to pořád ještě funguje u HE -
https://dns.he.net

tady je na to návod, https://dns.he.net/docs.html, stačí jen jednou za
čas přistoupit na URL, mám to takhle udělané na Turris Omnia a funguje
to 100%.

Pro IPv6

curl -6
"https://dyn.example.com:password@dyn.dns.he.net/nic/update?hostname=dyn.example.com"

a jestli ještě na něco používáte v4 tak:

curl -4
"https://dyn.example.com:password@dyn.dns.he.net/nic/update?hostname=dyn.example.com"

z čekoholiv v dané síti. Tzn z cronu, windows plánovače úloh, jako úlohu
po spuštění PC, z routeru atd.

--

JD