Zvlastne zapojeny balun

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Únor 12 14:13:50 CET 2019

Vdaka za odpoved.

To s trasformaciou impedancie u prudoveho balunu mi je jasne.
Pokial to teda budu dva samostatne jadra, bude to ako pisete.
Casto je ale vyuzite to iste jadro a tu smerovala ta otazka,
pretoze v tom pripade je to zavit nakratko. Ale asi sa mylim
a taktuto konfiguraciu zavit nakratko neovplyvni.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Lubor Otta
Sent: Tuesday, February 12, 2019 12:11 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Zvlastne zapojeny balun

Pokud chcete realizovat transformaci impedance ze 75 na 300Ohm, jde to pomocí 2 trafíček, podle vašeho schématu ale to spodní musí mít opačně orientovaná vinutí.
Pokud uzemníte pravý střed,  výstup bude nuceně symetrický kolem zemně, a horní trafíčko se při tom nevyužije. S horním trafíčkem máte výstup plovoucí.
Lubor
PS symetrizační člen na fotce s dvouděrovým jádrem je třeba považovat za
2 úseky vedení, náhradní schéma s trafíčky pro něj neplatí.