Test DS18B20.

Ales Filip nostromo na khnet.info
Úterý Únor 12 13:23:05 CET 2019

Dobrý den,

To se mi moc nezdá. Řekl bych, že bude chyba někde jinde, než v čidlech.
Co to udělá, když ta čidla mezi zařízeníma proházíš?
Napětí nemá na teplotu vliv. Jediné, co má vliv je, když budeš měřit
často - cca 1x za 5s, tak se čidlo ohřeje o cca 0,25"C, než když budeš
měřit dejme tomu 1x za 15s

S pozdravem,
--
/Aleš Filip