Re: OT: prodlevy při přenosu dat z disku

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Pondělí Únor 11 22:54:55 CET 2019

Hezký večer,

jen pro info se krátce vrátím k loňskému problému s SSD. Nakonec jsem
obsah disku přesunul na původní SSHD a SSD jsem na čas odložil. Nedávno
jsem se k němu vrátil. Mezitím se objevila aktualizace firmware. Data na
něm jsem smazal a nahrál tam nějakých 300GB dat. Při ukládání a
následném čtení jsem již nezaznamenal žádný problém. Stav disku se nijak
nezhoršil, počet vadných sektorů (z výroby) zůstal stejný. Zda problém
odstranila aktualizace fw, nebo se u nesystémového disku neprojevuje,
zatím nevím.

Každopádně ještě jednou díky za reakce

EH