Co proti plisni ve sklepe

zu1234 zu1234 na seznam.cz
Pondělí Únor 11 19:00:50 CET 2019

Nevím, ale možná jste to opravdu dobře utěsnil a teď je tam té vody moc.
Sklep by měl mít malé větrání.
Jablka máme je v bedničkách rozložených na zemi pod dekami v přízemní
nevytápěné místnosti (teď tam bylo -3stC).
Některá jablka se scrvknou (především ty které mají nějaké problémy na
povrchu) ale nezplesniví.