Re: OT (částečně) - výběr televize

Libor Sindelar liborsindelar na gmail.com
Neděle Únor 10 19:07:04 CET 2019

No já koupil loni OLED od LG, obraz je super, i když "jenom" HD (přecházel
jsem teda rovnou ze staré "žárovky" která dosloužila). Nicméně jack chybí
:/ to mě dostalo, blb  jsem přepoládal, že bude samozřejmost. Takže taky,
převodník z optiky.,,
Jinak máme od Vodafounu Sledování TV za nějakých 50-60Kč/měs (nevím přesně)
a je to dost dobré - kdykoliv cokoliv min 2 týdny zpět vč možnosti nahrát
na jejich úložiště s celkem slušnou kapacitou (desíthy hodin).