Theremin

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Neděle Únor 10 17:25:21 CET 2019

Ano,

syn to stavěl jako dárek kamarádce. Výsledek byl použitelný jako hračka,
rozhodně ne jako hudební nástroj. Vyloudit zvuky jako když taháte
kocoura za ocas se z toho ale dalo.  řeknu synovi ať mi pošle podklady v
kicadu. Pak to někam vystavím.

antény braly kdejaký bordel v etéru a zvuk byl celkem nic moc. Na
prkénku jsem ověřoval koncepci se krystalovými oscilátory ale nakonec
jsme do toho nešli - což byla asi chyba, mělo by to výrazně lepší zvuk.

Částečně jsme se inspirovali zde:

http://www.gaudi.ch/OpenTheremin/index.php - tady dotyčný používá
arduino jako mezivrstvu - z jední strany měří frekvenci z oscilátorů a
podle ní generuje signál, takže tam není přímá vazba mezi "bordelem" z
antén a výsledným zvukem.

Petr