OT: Co proti plisni ve sklepe

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Únor 9 21:55:12 CET 2019

a ten sklep je novej a dobre zaizolovanej(hydro) ? Vy to tam mate na
pisku, takze vody vsude dost ..
pokud je izolovanej, tak tam potom nekudy moc vetrate a na studene zdi
bude rosnej bod a proto jsou mokre atd.
pokud tam tece, chce to resit.
dobrej sklep nepotrebuje zadne technologie, ma fungovat sam o sobe :-)
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín