Pajka PbSn

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Únor 9 12:21:15 CET 2019

jeste bych neco dodal k tomu, proc bezolovo ..
pred hodne lety jsem byl na skoleni o priprave pajeni bezolovem.
i s vybavenim a opicarnama v te firme, jako narezavani cinu, dusikova
atmosfera, kriticka regulace teploty na hrotu pajecky, bylo pajeni
peknej opruz .
tak se toho skolitele ptam, proc si delame takove komplikace s
bezolovem. no a prej, aby se vyrazena elektronika mohla na skladce
zahrnout do hliny a ta se nekontaminovala olovem.
a ja si najivne do te doby myslel, ze je dulezite tyto chemicke prvky z
te elektroniky nejak ziskat a recyklovat.
a ono jde o mnozstvi a otaceni spotrebni/konzumni elektroniky za co
nejmensi penize ..
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65