Pajka PbSn

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Únor 9 11:47:23 CET 2019

----- Original Message ---------------

Subject: Pajka PbSn - knf
   From: Andrej Jancura <aj.hwlist at gmail.com>
   Date: Sat, 9 Feb 2019 11:40:14 +0100
     To: Jan Waclawek <konfera at efton.sk>

[preposielam, v piatkovom duchu]

Dobry den,

viete ja viem, ze som svojimi nazormi nekompatibilny s tunajsou
elektrikarskou komunitou, ale predsa len si dovolim k tejto teme cosi
napisat. Viete, myslim si, ze lepsie bude pre buducnost zmierit sa s
tym, ze olovnate spajky pre obycajnych elektrikarov a bastlicov ako
som ja skoncili a podla toho sa zariadit. Tato skutocnost je znama uz
dost dlho a kazdy sa mohol pripravit ako vedel a mohol...

A dane a zakony, za 30 rokov od revolucie sa kazdy v CZ-SK uz mohol
naucit, ze zakony sa neodrbavaju a s danami sa tiez necoruje a
jednoducho sa platia. Ked to uz po dlhych rokoch na Slovensku povedali
oficialne v radiu celemu narodu ako to je... Sice im to trvalo 27
rokov... No ale ak chcete mat zo zivota totalnu psychiatriu a kazdy
den sa utesovat tym, ze vasa technika, pocitace a software zo dna na
den zastarali, tak je to len a len vasa volba.

Ja myslim, ze len tolkoto ku tejto teme.

A.

->>>

Ne každý krámek si mùže dát pájku do nákladù. A pokud prodá zakázanou
látku soukromé osobì, je to porušení zákona. Ne každý chce porušovat
zákony.

Petr Zahradník, poèítaèový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem