MIKROE - ladeni 8051/silabs, pres USB debug adapter ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Únor 8 12:09:28 CET 2019

dobry den.
nepouzivate nekdo prekladac(c,pasacll.basic) pro 8051 silabs + ladeni
pres USB debug proogramator ?
pred lety, tesne nez jsem si od mikroe prekladac koupil(nakonec
nekoupil), jsem zjistil, ze nepodporuji primo ze sveho IDE ladeni pres
silabs krabicku.
to bylo tenkrat to zasadni, co se mi na silabsu libilo, krokovani
programu v assembleru prekne po instrukcich + ostatni ladeni.
ten "problem" byl overen i v nejakem dotazu na jejich podpore.
ted koukam, ze u pokusne desky BIG8051, je napsano, ladeni/nahravani
pres silabs programer ?
umim je preklad googlem a i tak tam toho moc nepisou.
potreboval bych to na upravu/vylepseni stareho projektu.
kdyby mi tedy nekdo mohl potvrdit, ze to ladeni na urovni zdrojaku po
radcich
funguje/nefunguje, byl bych vdecny.
tomik.
p.s. stahnul jsem si pascall a netusim, jestli to nejkaou dobu bude
alespon trial, nebo je to bez aktivace nepouzitelne ?