Re: chybny cas na DCF hodinach

peter.tesar na centrum.sk peter.tesar na centrum.sk
Pátek Únor 8 11:28:38 CET 2019

Nasiel som taketo schema pripojenia LED k tomu modulu, cez jeden tranzistor.
Myslite ze to je ono, to najjednoduchsie riesenie?
http://dl1mk.homepage.t-online.de/dcf77/dcf77-testschaltung-2.png
Diky.
Peter.

> Od: "Jindrich Fucik" <fulda na seznam.cz>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Dátum: 08.02.2019 09:41
> Predmet: Re: chybny cas na DCF hodinach

Bohužel k tomu DCF1 se mi nedaří najít pořádný popis, takže spíš jen obecně. Ty moduly většinou mají nechráněný OD výstup s velmi malou zatížitelností (například conrad uvádí 1mA http://www.produktinfo.conrad.com/datenblaetter/625000-649999/641138-an-01-cs-DCF_Empfaengerplatine.pdf <http://www.produktinfo.conrad.com/datenblaetter/625000-649999/641138-an-01-cs-DCF_Empfaengerplatine.pdf> ale bývá to i méně).
 Z toho také vychází, že podle pull up zátěře se mění to prodloužení/zkrácení pulzu.
 Proto bych ti pro základní hraní doporučil výstup pžipojit do vstupu nějakého 74HC00 nebo třeba 4011 a hrát si s ledkou až za ním.

 ---------- Původní e-mail ----------
 Od: peter.tesar na centrum.sk
 Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
 Datum: 7. 2. 2019 18:22:48
 Předmět: Re: chybny cas na DCF hodinach

 ... cut ...
 Ako by sa pripojila LEDka k tomuto modulu DCF1? Normalne na jej vystup (TCO)? Predpokaldam ze sa tam objavuje signal na urovni Vcc, teda 3V. Cize asi cez nejaky odpor, len neviem, aky prud moze dodat tento vystup? Mozem ratat s 10mA LEDkou? Alebo len 1 mA? Predsa len ten modul asi nie je uplne bezne dostupny, aby som ho hned nespalil.