chybny cas na DCF hodinach

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Pátek Únor 8 10:52:36 CET 2019

Napadlo mě, že některé úlohy které nezvládají DCF hodiny (jiný pásmový
čas včetně tamějšího střídání letního času) by zvládly WiFi hodiny,
ale všechny které jsem našel jsou třeba na čtyři články D. Nevíte
někdo o takových, které by vydržely třeba rok na jednu baterku, jako
ty DCF?

Aleš Procháska