RE: Program na 3D kreslení

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Únor 7 23:07:22 CET 2019

Tak OpenSCAD na toto zrovna není vhodný, pod odkaz na přednášku jsem psal doporučení obecně.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
http://www.clexpert.cz, http://www.zahradniksebavi.cz
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Simek
Sent: Thursday, February 7, 2019 10:51 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: Program na 3D kreslení

On Thu, 7 Feb 2019, Petr Zahradník wrote:

> Před několika lety jsem na přednášce ukazoval bezplatné programy pro 3D modelování, tak si tu přednášku zhlédni:
>
> https://www.zahradniksebavi.cz/post/3dexpo-prednaska-bezplatne-programy-pro-3d-modelovani
>
> Dole pod videem najdeš i příslušné odkazy. Některé z nich už byly
> zrušeny/nahrazeny. Na přednášku se v každém případě podívej, jestli tě
> to zajímá. A v současné době doporučuji tedy dva z přednášky. OpenSCAD
> (důvody v přednášce),

Zdravim

OpenSCAD pouzivam ale uplne si nedovedu predstavit jak s nim resit zadani.
Jeste bych asi zvladl rozmistovat nabytek po mistnosti upravou parametru
modulu/funkce ale jak se da rozumne kotovat v OpenSCADu ? Tam na to zadne
funkce nejsou ne ? Na to se musi zase napsat a umistit nejake objekty ?