VFD displej Gigatek DSP800

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Únor 7 14:54:53 CET 2019

No jak jsem psal mam paralelni verzi - dokumentaci k seriovemu dispelji
jsem nasel uz predtim...

Nicmene uz jsem se zorientoval...standardne je ten displej primo na
RS232...v tom paralelnim, ale neni osazenej MAX232, ale misto jedne strany
MAXe je tam zaletovanej sokl a do nej je nacvaknutej ten prevodni s tim
procakem v DIP40...nastesti mi to seplo celkem rychle kdyz jsem videl na
desce neosazene ctyri kondy z nabojove pumpy pro MAX...jen me dlouho matl
ten sokl a nedoslo mi, ze tam vlastne ma byt normalni svab.

Takze vyreseno....

Je to teda skvostnej kousek...radic displeje sefuje Intel 80C51...vedle je
pak jeste zrejme nejaka Eprom se znakovyma sadama v DIP28 a vse obsypane
74HC573 a UCN5810...nektere i v paticich. Proste zadna asfaltova skvrna.
Aktivni plocha displeje je 165x25mm.

RV