Re: Program na 3D kreslení

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Únor 7 14:02:28 CET 2019

Ja ac jsem byl cela leta zastance Sketchupu tak co jsem presel na Fusion po
tom co jsem si ve Sketchupu parkrat nabil usta tak uz nechci Sketchup ani
videt. Zvlast vypecene je, kdyz se nekde neco spatne napoji (bud chybou
obsluhy) a nebo treba pri ruznych prunicich a rezech...u jednoduchych veci
je to sranda, ale kdyz se vam rozpadne model a nejde z toho treba
vygenerovat stl je fakt lahudka.

RV