maska (Re: Plosnaky na 3D tiskarne?)

Čtvrtek Únor 7 08:05:15 CET 2019

Já jsem sice myslel dírkatou masku na nanesení pasty pro reflow pájení, ne na přenos
motivu pro leptání, ale když už se zmiňuje ten tonerový transfer, tak jak to dnes
funguje s tonerama, co už se nedají acetonovými parami "zapustit"? Nezůstávají tam
mikrodíry, které by se prosvítily a pak proleptaly?

Různé praktické rady radí používat jako přenosový list nějaký reklamní leták na
hezkém hladkém papíře. Pokud nevadí průchod laserovkou (že by se nalepil nebo
obtiskl na válec), tak se z něj toner prý přenáší na měď výtečně a navíc se zahřátý
leták snadno z desky odloupne, při nejhorším rozmočí vodou s trochou saponátu.

D.O.