maska (Re: Plosnaky na 3D tiskarne?)

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Středa Únor 6 14:29:14 CET 2019

Tak sem teď narychlo vyzkoušel nějaký lesklý fotopapír a laserovku +
žehličku. Fuguje to super. To jsem koukal. Takže pro nějaké rychlé
prototypy asi vyřešeno a jinak Čína.

Ale papír se mi skoro celý připekl na měď a musel jsem to prstem drhnout.
Až jsem se divil co ten toner vydrží ... Ale povedlo se.

Ptám se ale, čím rozmočit ten papír aby to šlo lehce sundat a nemuselo se
to drhnout prstem ... obyčejná voda moc nepomáhá. Nebo jsem to moc
přižehlil?

Honza Půhoný

po 4. 2. 2019 v 12:25 odesílatel David Obdrzalek <