RE: Přepočet logaritmického. potenciometru

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Únor 6 14:16:16 CET 2019

pardon, to je antilog :)

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Zuffa Jan
Sent: Wednesday, February 06, 2019 2:13 PM
To: HW-news
Subject: RE: Přepočet logaritmického. potenciometru

x=b^y

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jiri LINHART
Sent: Wednesday, February 06, 2019 1:59 PM
To: HW-news
Subject: Přepočet logaritmického. potenciometru

Existuje nějaký jednoduchý přepočet hodnoty logaritmického potenciometru (úhel natočení = odpor)?

Podařilo se mě sehnat logaritmické tahové potenciometry a potřeboval bych pomocí arduina a A/D převodníku zjistit polohu běžce. Nechce se mě ručně měřit posun a výslednou hodnotu do tabulky a na internetu jsem našel jenom informativní grafy. Tabulce pro zracování v arduinu se nebráním (to si udělám sám), ale dostat rozumná data pro přepočet je problém.

JL

--
Vytvořeno poštovní aplikací Opery: http://www.opera.com/mail/ _______________________________________________